Op weg naar Italie

1 september 2013 - Verona, Italië

donderdag 29 augustus

Na de koffie vertrekken we vanaf Tennsee en onze eerste stop in Oostenrijk is de bekende wintersportplaats Seefeld. (voor sommigen meer bekend als golfresort). Het is gezellig druk en er lopen opvallend veel Koeweities en Russen rond. Dit zijn big spenders, dat zie je zo. Veel te laat in de middag verlaten we Seefeld, waardoor we in het donker in Verona arriveren. De camperplaats blijkt al vol te zijn, maar gelukkig vinden we iets verderop een prachtige plek waar campers gedoogd worden.

het casino van Seefeld

1. Alexandra:
    1 september 2013
    Doe de groeten aan de Russen. Gelukkig konden jullie weer verder na alle accuproblemen.
  2. Ans:
    2 september 2013
    dit vond ik nou altijd zo spannend, waar kun je overnachten. Maar dit geeft ook een hoop vrijheid, je vind altijd wel een plekje.
    veel plezier
    Ans
  3. Leo, Joke en Melissa:
    2 september 2013
    Gelukkig kunnen jullie weer verder en na de big spenders bestudeerd te hebben zitten jullie nu in Italië
  4. Fred Kohl:
    2 september 2013
    Lieve Ria, foute Russen kun je beter bij wegblijven. Big spenders, big guns. Wat heerlijk, het vooruitzicht dat jullie in Italië zijn en verder trekken. Griekenland komt steeds meer in zicht. Yolanda is sinds vorige week terug uit Griekenland en heeft de stellige overtuiging dat ze er zich gaat vestigen zodra de katten er niet meer zijn. Ik zie het haar echt doen. Ze spreekt de taal inmiddels goed en is opgenomen in de gemeenschap. Ze voelt zelf dat het haar 2e land is. Ik kijk uit naar jullie vervolgverhaal, wat leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Morgen ga ik weer met lood in de schoenen richting Triade. Nog 8 maanden en dan kan ik ook roepen dat ik vrij ben. Ik heb dan geen rijtuig dat me door Europa brengt, maar wat zal dat een feestdag worden. Veel reisplezier en hoop snel meer te horen van jullie belevenissen.
  5. Hilly:
    2 september 2013
    Ahh een overnachting in Verona, een leuk stadje. Heb daar een aantal x de opera bezocht. Erg leuk. Inmiddels zijn jullie waarschijnlijk alweer een stukje verder gereden... Nu misschien in Ancona? Ben benieuwd weer naar julle volgende reisverhaal.
  6. Anita Hagen:
    3 september 2013
    Hallo allebei! Wat een mooi systeem, dat ik jullie zo dicht op de huid kan volgen. Verona, dat deel van Italië vond ik schitterend. Jullie hebben niet gegolfd of geskied neem ik aan ;-)? En van harte nog met Alex ' nieuwste titel!

Liefs, Anita
  7. Yvette Feist:
    25 september 2013
    Lieve Ria en henk,

Foute Russen, Wodka Wodka proost op de goede Russen, zoek gij zult vinden, xxx yf