Griekenland, here we come!

27 augustus 2013 - Bad Neuenahr-Ahrweiler, Duitsland

maandag 26 augustus

Om 12.00 uur vertrekken we en worden uitgezwaaid door Alex. We doen het kalm aan en via Venlo rijden we richting Rheinland Westfalen. Het is niet druk op de weg en om 17.00 uur stoppen we in het mooie stadje Bad Neuenahr. De camperplaats ligt naast een stadion vlak bij de rivier en er staan nog 8 andere campers. We hebben een zee van ruimte. We besluiten het stadje op de fiets te gaan verkennen. Thermaalbad

Bad Neuenahr is een luxe kuuroord met mooie parken en een paar gezellige winkelstraten.

Typisch Eifel

In een mediteriaans restaurant laten we ons verwennen met een huisgemaakte papardelle en een salade.  's Nachts slapen we als marmotjes.

1. Hilly:
    Ha Henk en Ria,
    Haha wat een manier om gewekt te worden. Dat was even schrikken zeker. Van harte gefeliciteerd met jullie knappe dochter! Heel leuk voor jullie en voor Alexandra natuurlijk.
    Inmiddels zijn jullie alweer een stukje verder en misschien zitten jullie vandaag al op de boot? Ben benieuwd weer. Ik ga nu naar het werk.Bèhhh groetjes, Hilly
  2. Au3:
    hihi! wat een lol!!
    en wat geweldig! Alex is geslaaaaaaaaaaaaaaaaagd!!! kunnen we allemaaaaaaaaaaaaaal weer opgelucht ademhalen! :-)
    enjoy the ride!
    xx
  3. Leo, Joke en Melissa:
    Hoi Henk en Ria,
    Gefeliciteerd met het slagen van Alexandra. Weer een mijlpaal bereikt. Een rare manier van wakker worden. Je beleeft zo nog wat en dat maakt het spannend en avontuurlijk. Doe voorzichtig en houdt je honkbalknuppel bij de hand
  4. Alexandra:
    29 augustus 2013
    Hoe zijn jullie nou uiteindelijk uit die ingebouwde auto's gekomen? Gewoon flink gas gegeven?
  5. Elisa en Jan:
    Lieve Ria en Henk,
    Jullie en natuurlijk Alexandra van harte gefeliciteerd met de behaalde graad van master. We zijn benieuwd naar jullie avonturen, kunnen we de reis ook een beetje mee beleven.
    Tot nu toe is het spannend genoeg denk ik. Heel veel plezier en tot mails.
    Elisa en Jan.
  6. Ans:
    29 augustus 2013
    Allereerst gefeliciteerd met jullie knappe dochter, hieperdepiephoera! Nu maar wachten op op het feest.
    En hoe zijn jullie verder gegaan, nadat jullie je hebben weten los te wurmen?
    lieve kus,
    ans en aad
  7. Yvette Feist:
    25 september 2013
    HI Ria en Henk

gefeliciteerd met slagen van Alex! Snel jullie andere reisverhalen lezen.
    xx yf