Ancona

3 september 2013 - Ancona, Italië

zaterdag 31 augustus

Het is vanaf San Marino nog maar 2.5 uur rijden naar Ancona, vanwaar we met een veerboot de overtocht naar Griekenland, naar Igoumenitsa zullen maken. We willen bijtijds op de camperstop in Ancona aankomen, omdat we een plek met stroom willen en deze locatie veel camperaars trekt.

De reis verloopt voorspoedig dankzij onze Snooper (navigatie). Deze camperplaats is beveiligd en wordt tussen 22.00 uur en 8.00 uur afgesloten. Wel zo prettig.  Ancona is geen interessante stad. Op de fiets hebben we  wat rondgekeken, maar we keerden enigszins gedesillusioneerd terug. Het is erg warm en we vinden Ancona vies en onoverzichtelijk.

We ontmoeten een gezelschap Franse senioren, die een campergroepsreis door Griekenland gaan maken. Zou dat wat voor ons zijn? Nee, toch maar niet. Doet ons wat denken aan het TV programma ‘de groeten van Max’.

1. H. Smit:
    3 september 2013
    Des te mooier zal nu Griekenland zijn. Een tikje jaloers genieten we van jullie verhalen en foto 's. Fijn dat Betty nu zo goed meewerkt. Veel (reis)plezier in Griekenland !
  2. Ans:
    3 september 2013
    Het is wel spannend hoor, dat groeten van Max, met een groep gelijk gezinden op0 weg naar verre landen. brbrbrbrb
    Vandaag gezien op een grote Europakaart waar Ancona ligt en ik kan nu begrijpen dat jullie voor deze route gekozen hebben.
    Fijn dat de reis zo voorspoedig loopt.
    liefs
    Aad en Ans
  3. Au3:
    5 september 2013
    ik werd nou juist nieuwsgierig naar een foto van Ancona! :-)
  4. Yvette Feist:
    25 september 2013
    Lie Ria en henk,
    Griekenland is veel mooier en daar zitten jullie nu ook
    xx yf